|
Троллейбус ж‰ргізушілері электронды кондукторѓа неге ќарсы?
|
|
08.01.08.
Троллейбус ж‰ргізушілері ж±мыс істеуден бас тартып,
ереуілге шыќты. Сейсенбі к‰ні №7 баѓыттаѓы жолаушы
кµліктер орнынан ќозѓалмады. Кµлік ж‰ргізушілердіњ
айтуынша, жањадан ќойылѓан валидаторлар, яѓни
электронды кондукторлар тиесілі артыќ аќшаны
ќайтармай, істен жиі шыќќан. Ќала т±рѓындары да жања
ќ±рылѓымен ќалай ж±мыс істеу керектігін білмей,
єуре-сарсањѓа т‰скен.
Нина Валеева:«Меніњ кондукторымды аудандыќ
ІІБ алып кетіп, оѓан ќарсы арыз жазды. Біздіњ
валидатор сынып ќалып, кµліктіњ салонына кондукторды
жіберуге тура келді. Ол жолаушыларѓа билет таратып
т±рды.»
Теміржол вокзалыныњ мањындаѓы соњѓы аялдамада бос
электронды кµліктер ќаптап т±р. Б±ѓан троллейбус
ж‰ргізушілерініњ жаќын жердегі ѓимаратта басшылыќпен
кездесіп, жиналыс µткізуі себеп болѓан. Ж±мыс
барысында "бµгет болмањдар" деген сылтаумен олар
т‰сіру тобын мањына да жолатпады.
Валидаторлар µткен жылдыњ желтоќсан айыныњ орта
шенінде ќолданысќа енген еді. Есептегіш ќ±рал єрине
кондукторѓа ќараѓанда аќшаны таза жинайды. Дегенмен
алѓашќы тєжірибе ойдаѓыдай шыќпады. Соѓан ќарамастан
мамандар келешекте б±л ж‰йе реттеліп, мањызы
артатынына кєміл сенімді.
Талѓат Єбдірахманов, "Алматыэлектротранс" МЌК
бастыѓы:«Естеріњізде болса, жолаушылар
кондукторлардыњ билет бермей жататындыѓын айтатын.
Ал, электронды кондуктормен ондай мєселелер болмайды.
Біз тексеру ќызметтерін к‰шейтіп жатырмыз. Меніњ
ойымша 15 к‰ннен кейін бєрі орнына келеді.»
Сондай-аќ б±л жаѓдайдыњ ушыѓып кетуіне ењ бастысы
ж‰ргізушілердіњ ќосымша аќша таба алмауы негіз болса
керек. Ертеректе µткізетін ќаржыныњ тењ жарымы
ќалталарына т‰ссе, енді ондай м‰мкіндік жоќ. Олар
тањѓы 5-тен т‰нгі онѓа дейін істеп 50 мыњ тењге ѓана
ќаржы табады. Ал, б±л айлыќ-шайлыќтарынан да
артпайды- дейді ж‰ргізушілер.
Айнаш Ж±лдошева, ж‰ргізуші:«Жалаќы
кµбейтпейінше жаѓдай жаќсармайды. Алдын ала жасау
керек еді.»
Автопарк басшылыѓыныњ айтуынша, орын алѓан келењсіз
жаѓдай жиналыстан кейін шешілді. Демек, №7 баѓыттаѓы
жолаушы кµліктер іске ќосылды. |
|
|
|
|
|